Τηλέφωνο
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών 210 220 2121
Ελληνική εταιρία

F.A.Q.

Frequently Asked Questions

 

A) Αγορές

Q: Πως θα βρω ένα προϊόν;
A: 
Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους: 
1. Αριστερά στη στήλη με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι' αυτό, διαφορετικά πατάτε το Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας. 
2. Από την επιλογή Αναζήτηση στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας όποιο κριτήριο θέλετε εσείς ή και όλα.

Q: Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;
A: Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε να το παραγγείλετε είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση info@ledking.gr, είτε σε έναν από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο 210 220 2121

Q: Πως μπορώ να περιηγηθώ στο site σας;
A: Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει πάνω από 5000 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων ώστε για την δική σας ευκολία έχουμε κατηγοριοποιήσει όλα τα προϊόντα μας στο μενού που θα βρείτε αριστερά μέσα στην σελίδα μας.
Για την μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση έχουμε διαιρέσει την τεράστια γκάμα προϊόντων μας στις υποκατηγορίες από όπου μπορείτε να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την Αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

Q: Τι είναι το καλάθι αγορών;
A: Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

 B) Παραγγελίες

Q: Πώς μπορώ να παραγγείλω;
A:
Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω της μηχανής αναζήτησης ή από τις διάφορες κατηγορίες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό 'καλάθι αγορών' σας.

Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο Καλάθι Τέρμα επάνω Δεξιά, επιβεβαιώστε τα προϊόντα που έχετε προσθέσει στο Καλάθι σας, και ύστερα πατήστε Παραγγελία ή Γρήγορη Παραγγελία που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθούν τα στοιχεία σας και να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.

 Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210 220 2121 εργάσιμες ημέρες 09:00-18:00 Σάββατο 09:00-15:00 ή μέσω E-Mail info@ledking.gr όλο το 24ωρο.

 Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 17:00 ή σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη. Το Σάββατο η παραγγελία σας θα πρέπει να έχει δοθεί έως τις 13:00 ώστε να μπορέσει να αποσταλεί την ίδια μέρα και να παραλάβετε την Δευτέρα.

Q: Πώς γνωρίζω εάν έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;
A: Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε Καταχώρηση Παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε εώς να παραλάβετε την παραγγελία στα χέρια σας.

Q: Στην περίπτωση που λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου.Τι μπορώ να κάνω;
A: Στην αποθήκη της εταιρείας μας είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας θα πρέπει να μας το αναφέρετε την ίδια ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας.

Διαδικασία Αναφοράς

• Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση info@ledking.gr, όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.

• Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες από τις 09:00-18:00

Q: Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
A: Όλες οι παραγγελίες εκτελούνται την ίδια μέρα εφόσον δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Σε περίπτωση που υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας θα ενημερωθείτε τηλεφωνικώς άμεσα από εμάς.

Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, σας έρχεται ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (E-Mail) με τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, τον αριθμό παραγγελίας, και έναν σύνδεσμο ώστε να μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της.

Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε με κάποιον από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο 211 800 4040 έχοντας πρόχειρο τον αριθμό της παραγγελία σας και εμείς θα σας ενημερώσουμε για την κατάσταση της.

Q: Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
A: Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με δύο τρόπους. Και στις δύο περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε.

 Οι τρόποι είναι:

• Με e-mail στο info@ledking.gr

• Τηλεφωνικά στο 210 220 2121

Η ακύρωση της παραγγελίας θα πρέπει να γίνει την ίδια ημέρα που την έχετε κατοχυρώσει και πριν τις 17:00 ώστε να μην έχει αποσταλεί.
Στην περίπτωση ακύρωση αποσταλμένης παραγγελίας θα επιβαρυνθείτε τα μεταφορικά της σε επόμενη παραγγελία σας.

Q: Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
A: Η Εταιρεία μας φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία μας μέσω  e-mail στο info@ledking.gr ή τηλεφωνικά στο 210 220 2121 από 09:00-18:00 Καθημερινά.

Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης έγκριση επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι της Εταιρίας μας αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 7 μέρες μετά την αγορά. Πέρα από τις 7 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.